konstigt ryck:P

publicerat i Allmänt;
Ett typiskt men konstigt ryck av mig hahha:P
Först slängde jag i en blond hårfärg och insåg jag blev piss gul i håret tänkte nä så vill jag inte se ut!
Sen har jag funderat länge om jag skulle färga tillbaka min svarta hårfärg så jag körde och köpte två hårfärger en svart och en gyllenbrun stod det på den. Så tanken är att bli svarthårig igen så jag lätt kan stopa i hårförlägning i håret så det inte ser konstigt ut. Men blir nöjd med mitt val av hårfärg får jag se strax när jag tvättat ur det. Lovar lägga upp bild på hur det ser ut sen. :P Jag kanske ser hel hämsk ut haha?!? Ska bara vänja mig själv med att ha mörkt hår igen och inte ljust som jag nu haft i ett halvår! men de nog lättare att vara mörkhårig som jag ska vara!!/S

Kommentera inlägget här :