Så ja

publicerat i Allmänt;
Så nu är skoluppgiften gjord och skickad nu ska jag städa lite till här hemma så de blir super fint till helgen, men ska tvätta med i helgen så jag har ren tvätt till vi sticker till Halmstad och sedan ner till Skåne i några dagar,Ska bli super mysigt. Men har tagit tu med en massa måsten idag som bara legat så nu ska de nog bli fint hemma hos mig med. Ska bara ta tu med att lösa förvarings möjligheter i lägenheten, funderar på en ny byrå men jag har inte bestämt mig än vilken så blir att fundera ett tag till.  Nu har jag lagt ut mitt akvarium på blocket med så jag blir av med det. Funderar på rensa ut lite här hemma med och ställa mig på loppis. Någon som vill stå på Loppis med mig?? Hör gärna av dig om du är intresserad för jag vill göra alla måsten nu när jag har lust med som bara har varit uppskjutna nu hur länge som helst. Lika bra att ta tu med dem nu när jag har ork och lust till det./S

Kommentera inlägget här :