2012-03-04

publicerat i Allmänt;
God morgon! Jag förstår inte detta riktigt jag går och lägger mig runt 22.00 varje kväll för jag håller på att somna i soffan men sen så vaknar jag alltid kl 6,30 de har jag gjort dessa fem dagar sen jag fick reda på att jag fick oprationen. Men ja det är lika bra att stiga upp, har tagit min omeprazol så jag kan hålla på med detta för att slippa ett magkatarsanfall. Något jag annars lätt brukar få av när jag håller på med sån här hård diet. Just nu sitter jag och dricker vatten och väntar på att kl ska bli lite mer och det ska bli lite varmare så jag kan gå ut i det redan fina morgon vädret. Jag hoppas på en riktigt bra dag idag med så man kan ut och gå några runder i dag med så som man gjorde igår. Det blir även en sväng till IKEA och RUSTA idag för införskaffa lite jag behöver. Sedan ska jag plocka upp mina skolböcker för att börja plugga. Har ett prov på fredag så det är lika bra att börja redan nu för att förstå vad det är jag ska kunna. Nä nu ska jag fortsätta dricka mitt vatten och kolla lite tv innan jag tar på mig lite varmare kläder för att ut och gå en sväng :).
/S

Kommentera inlägget här :