2012-03-12

publicerat i Allmänt;
Börja denna dagen me med träning. Idag blir det städa tvätta och plugga in för de sista provet på fredag sen är det lugnt i några veckor. Sen kommer man bara vara hemma och träna de två veckor jag är sjukskriven och lära mig att äta. Kommer känna mig som en bebis som ska lära sig äta. De har faktiskt inte slåt mig för en idag att jag måste det. Efter ha pratat med mamma så slog det mig faktiskt att det är ju faktiskt så ju. Känns lite konstigt. Börja tycka det känns konstigt inne i mig nu. Tycker allt närmar sig super fort det är 14 dagar var. Känns som det var igår jag fick reda på att det var 26 dagar kvar. Jag får hoppas allt kommer gå bra. Men som sagt det är bara att träna träna denna veckan, har ju tid till det ju. Så i kväll sticker jag och Marlen i väg och tränar tsm så det blir två gånger idag. Imorgon hinner jag bara träna en gång. Men de blir att köra hårdare då. Har ju några kg kvar att gå ner på dessa 14 dagarna. Men inne i mig hoppas jag att jag kommer att fixar det. Det är bara upp till mig själv att bevis att jag fixar det. För det är ju faktiskt ingen annan mer en jag själv som kan göra det. Så ja man kan väl säga att jag börjar bli nervös. Har drömt lite konstiga drömar om det nu lite olika dagar men jag hoppas de ska gå bra ändå./S

Kommentera inlägget här :