humm??

publicerat i Allmänt;
Tankarna snurrar runt om en vecka kanske allt sker. ska ut och gå en runda kanske känner mig piggare då eftersom jag kännt mig halv hängig hela dagen med ont i magen och mått illa hela tiden. trött på bara vara inne och ta det lugnt. ska Duscha med kan ta det när jag varit ute och gått. Ska erkänna att jag minskat ner min mat mer nu bara för att gå ner de sista 4kg lever på 400 kalorier kanske för lite jag vet inte men vill så gärna gå ner i vikt så jag blir opurerad. Känner mig inte hungrig så de ska väl gå hoppas jag ändå. Vet inte riktigt vem jag ska prata med känns inte så många förstår mig när jag säger det är jobbigt att veta jag måste ner 4kg och man får höra de fixar du. Humm någon som inser det är många kilo? Att jag faktiskt har ångest för det. att det känns inne i mitt bröst en stress ingen kan förstå sig på. humm fan säger jag folk tror de bara att göra om det var så lätt då hade jag inte brytt mig. då hade jag gått ner det för länge sen. Ja det kanske blir bra i längden. Ja de upp till mig bara mig och ingen annan. PANIK..................../s

Kommentera inlägget här :