Lördag!!

publicerat i Allmänt;
Japp det är lördag och kan säga att det varit en väldigt bra lördag, lite blåsig om jag får klaga:P.
Har varit och shoppat idag med:) bilder kommer upp när jag är tillbaka i Jönköping och hemma.
Ja längtar tills svullnaden på magen lägger sig allt annat krymper på ens kropp men den är fortfarande spänd:(
Men det går väl över får jag hoppas på. Det blir nog en lugn kväll här idag. Svårt att göra saker när man inte får köra bil eller gå ut och festa. Ska väl ut och gå en runda med Picasso (mammas och pappas hund) Får väl ta lite njutar bilder här i fina Helsingbrog så ni får se lite hur det ser ut här. Men som sagt bilderna kan inte komma upp för en jag kommer hem för då kommer jag åt min sladd så jag kan föra över bilderna till datorn. Igår var jag och fixa en buss billjet så jag kan ta bussen hem till Jönköping eftersom min bil befinner sig hemma med:/ Men men det ska nog gå bra. Jag åt vatten melon för fösta gången i år och den var hur god som helst måste jag säga:) Känns som våren är på väg när man äter det och att det snart är sommar :) Kan säga det är första gången på mina 24 år jag kan längta till sommaren för man kanske kan trivas med sig själv och sin kropp. Det varit allt för många gånger man skämts över sin kropp och hört hur folk sagt duma saker till en så man inte alls velat visa upp sin kropp. Men jag får hoppas på det är ändring på det. Förstår inte varför folk inte tycker man är lika mycket värld när man har övervikt som om man är smal? /S

Kommentera inlägget här :