Sjukhus

publicerat i Allmänt;
Att ligga på sjukhus och hur allt gick till de 4 dagar jag låg inne!
Kom till sjukhuset i Värnamo 18,30 Då min kära Marlen körde mig!
Sedan var de lite info och duschning och sprutor som skulle tas. Sen hoppa jag i säng
Där efter va det en LÅNG natt men en hemsk säng som jag knappt sov i och när jag vakna fick jag reda på att kl 10,00 var det min tur att bli opurerad. OJ tänkte jag nu så snart händer allt :/ Sen kom väntan med duschning igen och vänta länge kändes det som. Sedan blev kl 10,00 och dax att gå ner för oprationen jag fick sprutor och tusen frågor ställdes och sedan var det fler frågor de jag mins var kl 11,00 när jag rulla innsför oprationen. och de börja söva ner mig. Sedan har jag många timmars lukor tills 16,45 då jag börja se jag ligger på uppvaket och är kissignöding och tröstig och vill ringa hem. Men fick göra en sak i taget, försökte kissa gick ej så det fick tappa mig. Sedan fick jag vatten och sedan ringde jag hem till pappa vilken lycka måste jag säga det kändes,
Sedan blev det en lång vänta och sedan blev det en lång natt med smärta och tappningar tills jag tillslut kunde gå på toa. Sedan Hela tisdagen var jag halv dålig mådde inte nått bra alls hade ont och ville mest sova var uppe och rörde då och då på mig, mådde illa och det var piss. På onsdagen mådde jag bättre var upp många vänder och gick och rörde mig fick släppa min första fiss vilken befrielse måste jag säga de är sjukt skönt att fissa och rappa annars får man jävligt ont kan jag säga:P. Och idag torsdag var det med en lång för middag eftersom jag skulle få åka hem och det var en evig vänta tills allt var klart och kunde åka hem.  Ja och nu befiner jag mig i skåne som ni vet hemma hos mina föräldrar. Skönt att ha lite sällskap fast man är väldigt trött och hänging så har jag gjort mycket idag ändå :P. Ont ja det har jag gnällig det kanske jag är men jag lever och det är jag nöjd med//S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]:

Hej där fina du! :)

Vill du hjälpa mig & min sida att nå 1000 som gillar? Det är såhär när vi når 1000 som gillar oss kommer vi ha en jätte stor tävling med massa smycken som står på spel, vill du hjälpa mig? tack på förhand <3 :)

https://www.facebook.com/pages/Bomby-Design/118521298277480

Kommentera inlägget här :