SJUKHUS

publicerat i Allmänt;
Japp om en timme kör jag till sjukhuset för skrivas in. Och kan säga jag är nervös, blev inte många timmars sömn i natt och hjärtat slår i hundra nitti, de få timmar jag sovit har givit mig mardrömar har dömt om de mest konstigaste som finns. Ska snart göra mig klar för köra till Värnamo sjukhus kommer nog ta hela hela dagen :/ Men om de går som jag vill är det snart över och jag kanske kan känna lugn ?:S Och jag kanske kan få ett bättre humör med, känner hur jag inte har något humör och hur lätt jag blir sur just nu för saker jag inte brukar bry mig om ?!?!?
TIPS gärna på hur man inte blir sur lätt när man knappt äter något och måste vara sociall samtidigt ? humm //S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna J:

Tänker på dig vännen! Kramar

Kommentera inlägget här :