2012-05-19

publicerat i Allmänt;
Nu kommer det faktiskt ett skryt inlägg här. För jag va inne på skolans sida och såg jag hade klarat två kurser i skolan och jag blev väldigt glad för jag har haft en del i mitt liv som gjort att skolan kommit efter men det känns så skönt när man får visa att man verkligen kan i skolan så känner man sig så där väldigt lycklig innom sig och att hjärtat slår hundra nitti, gjorde ett prov i går och det är de sista som ska göras så då får man se om man klara det med. Men det känn skönt att inte ha allt för mycket kvar i skolan längre. Har lite in lämnings uppgifter kvar att göra med men de tänkte jag få gjort nästa vecka så nu är jag väldigt glad i alla fall :) Nu kan jag njuta av denna dagen. det bästa av allt klara jag de jag hade prov på igår med så har jag två kurser kvar av min utbildning kvar sen är jag färdig usk och det känns det bästa av allt att jag verkligen har visat jag kan plugga och jag fixar det fast mina svårigheter och fast man har det tufft i livet i bland. :) /S

Kommentera inlägget här :