2012-05-21

publicerat i Allmänt;
Så skönt bara vara hemma nu blir det inte jobb för en kl 15 imorgon så ska bara vara hemma och ta det lugnt och inte göra ett skit mer. Tänkter inte göra nått för min hjärna är slut tårar sprutar ilska inom min och lust att ge upp finns inne i en. Fan säger ja på vissa människor orkar inte kämpa för dem längre funderar på sluta höra av mig till folk. Sluta få ihop att träffa folk Känns som ingen uppskattar det jag gör för dem. Så kan ju lika bra sluta visa och lägga ner massa energi på nåogn längre. Att jag känner mig trasig vem ser det? Vem vill finns där vem vill inse jag inte orkar inte hjälpa alla andra. Så nu tänker ja sluta finnas sluta hjälpa alla för de faktiskt ingen som gör det tillbaka till mig så varför orka bry sig om alla då. Ska bete mig som dem. Helt enkelt sluta vara snäll. Snälla Sofi Ska försvinna för hon har inget att hämta längre så varför ska hon vara snäll och trevlig alltid då? Finns ingen anledning till det. Nä fan suttit i soffan nu sen ja kom hem så snart ska jag ta tag i mig här hemma. Och göra lite mat....
/S

Kommentera inlägget här :