2012-05-26

publicerat i Allmänt;
Efter en mycket lyckad går dag med massa shoping och en underbar kväll med härliga människor måste jag säga att jag blev väldigt glad att de människor som kom kunde ta sin tid för mig och ville vara med mig. Det fick mig väldigt glad och tycka det var mycket kul. De som handlades hem igår var 4 par skor, en klänning och en byxdress och en kofta som ska användas i sommar. För er som vill veta har jag tappat 22kg och det känns super skönt. Ha lite kläder som väntar nu på att få användas, och det är något jag ser fram emot. om så där 5-6kg till så kan jag använda dem med. Men nu äntligen kan jag börja använda kläder i storlek 42 -44 och de minns jag inte när jag kunder göra sist. det känns super skönt måste jag säga verkligen. Mitt hjärta börja fyllas med glädje och gör inte lika ont längre måste jag tala om för er. Vet inte om det har med de fina vädret vi har just nu. Så jag känner mig rätt glad en ledsen och det är skönt. Såg i morse mina ärr börjar lägga sig lite och är inte så röda längre och det är super bra. /S

Kommentera inlägget här :