Så jävla glad!

publicerat i Allmänt;
Så jävla glad jag är just nu. Logga in på skolans hemsida och inser jag har klarat alla mina tenter denna tarminen och har inget som halkar efter fast jag varit sjuk och legat efter i skolan så är det fixat! Så jävla glad är jag. Gladare en vad jag är just nu får man fan leta efter. Trodde jag var kass i skolan men inser jag är rätt duktig i skolan. I alla mina år i skolan har jag fått höra hur ursel jag är men nu har jag fan bevisat att jag inte är det. Fast jag har dyslexi så klarar jag kämpa Fy fan va jag är glad Två jävla kurser kvar sen är jag USK sedan har jag min utbildning. Jag får ihop plugga jobba vänner träna och ta hand om mig själv så sjukt impunerad av mig själv måste jag säga :) ÅÅå vill fira på nått sätt men vet inte hur jag ska göra det. Får väl fundera lite :). /S

Kommentera inlägget här :