2012-11-01

publicerat i Allmänt;
Oj då är vi redan inne i november vad tiden springer ifrån oss.!
Imorgon har jag sista praktik dagen *snyfft* säger jag verkligen. Har verkligen älskat att gå till praktiken de så himla kul måste jag säga! Just nu är jag i tårta baka tagen för de ska få nått gott av en imorgon som tack för dessa 5v Fatta att jag haft praktik i 5v. Min skola är snart slut ... PANIK ska man plugga vidare eller vad ska man göra?? humm...
Fick goda besked av läkaren idag med ska testa lite ny medicin så vi kan nog få bot på detta... Får jag smärtor i magen igen är de bara att åka in med ambulans mindre kul!!! Ska ringa Värnamo i morgon och säga att jag svimmar ofta och få lite tips av dem .... För de inte bra att svimma ! Men lite gott i denna RESAN! Plus kan säga att de inte lätt att kämpa själv i detta skit speciellt när folk inte tror på en ! Men de ska nog gå!
Min träning ger nog resultat för har träningsvärk i magen :P 
De var sjuk längesedan jag hade det:P...
/S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tina:

Hej sofi. hoppas allt är bra med dig.
Har bara läst lite av dina senaste inlägg och förstått att du inte mår helt bra? Hoppas det det inte är något allvarligt.
svar på din Fråga: olivia kommer gå på vanligt dagis men hon kommer få en assistent.

Svar: Okej... Va skönt att höra hon ska få en ass..¨Jag lever och går på utredning på vad som felar... Och det är jag glad över...
Vi vet inte vad det kan vara än... Vi testar massa mediciner för ta reda på vad det kan vara:)
Va rädd om dig... Kul du bloggar lite igen gillar läsa din blogg:)
Sofi

Kommentera inlägget här :