2012-11-02

publicerat i Allmänt;
OJoj !!
Sista praktik dagen idag! Känns konstigt... Jag hoppas inte denna dagen slutar som i tisdags då jag svimma inne hos en pasient pinsamt nog men men.! Jag har stått och gjort tårta till dem :) Nu ska jag se om jag kan dikta ihop ett kort till dem ...
Jag åkte iväg till gymmet tidigt idag bara för rensa huvudet efter besked från läkarna.! Om jag har tur och sköter min medicin nu helt rätt så kan vi nog lösa de som händer inne i min mage. Nått de inte riktigt vet vad som händer! Och de där med att jag svimmar de är fortfarande under utredning ! Hummm Jag får helt enkelt vänta och se vad som händer med det. Ärligt talat skäms jag fruktansvärt mycket att de händer.... Man känner sig så maktlös när man bara trillar och ligger på golvet utan någon anledning!
Hur mår man annars?
Jag vet inte riktigt försöker inte tänka allt för mycket på hur jag mår och hur de känns med allt!
Skulle jag göra det hade jag nog givit upp för längesedan!
Jag hoppas innerlige ett slut på detta och därför ger jag inte upp...
Har hittat tillbaka till min motivation för att träna något som legat nere ett tag. Men att läsa andra bloggare som med tränar så har jag verkligen hittat tillbaka till den! Det är något jag levt på för så då skulle jag kunna göra det nu! Jag älskar att träna känna träningsvärken och känna sig duktig efteråt!
Mitt mål är att kunna komma till gymmet varje dag bara för röra lite på mig och få släppa på tankarna lite!
Jag har faktiskt givit mig hundan att jag ska ner 15kg på 5 månader nu... Och det är något jag verkligen vill! Med en vilja av stål hoppas jag på lyckas med detta. Vist vissa dagar är jag kanske inte lika sugen för att åka och träna eller göra nått men se vågen på 65kg skulle göra att jag är väldigt nöjd med mitt mål ! Säger en sak till er alla Var rädda om de ni har och lev här och nu så blir livet lite lättare :) Kram på er alla /S

Kommentera inlägget här :