2012-11-05

publicerat i
Morgon vackra du...
Hoppas du sovit gott.
En sak är säker alla som finns runt mitt liv de bryr jag mig mycket om. Mer en många är vana vid. Ser liksom ingen anledning till att inte vara de. Idag ska ja iväg och få info om bröst förstoring vet om att ja inte får göra de än men vill vara väl på läst ändå. Sedan ska ja hitta nått åt min lärare idag som vi i klassen ska ge imorgon. Ska skriva klart mitt skolarbete med idag. Om exakt en v ska ja skriva mitt sista prov för denna vecka. Oj säger jag vad tiden gått fort... Jag förstår inte att de redan är slut...Kommer sakna de... Hur man nu kan sakna skolan.
Annars händer de inte så mycket i mitt liv just nu. Min medicin håller nog magen där den ska vara än, för har inte haft ont än och de skönt... Hur mår du.. Jag hoppas de bra... Kramar.. ./S

Kommentera inlägget här :