2012-11-30

publicerat i Allmänt;
Mys dag med fina Camilla :)
Gått i stan och fikat och handlat super mysigt :)
Perfekt nu innan man ska köra och jobba :)
Laga lite mat nu sitter man och kollar på när Camilla fixar här hemma som vanligt umgås vi på ett udda sätt ;) vi gör massa saker när vi väl ses haha men trevligt är det allt :)
Min helg kommer bestå av att jobba och bara ta hand om mig själv :) Kommer nog att måla lite hemma med på mina sängbord så de blir klara någon gång :)
Blir ju lång helg på jobb för mig....
Hoppas ni får en bra helg :) med massa mys :)
Ställde mig på vågen idag om jag får tala om lite om de med , Så stanna den på 76kg Jag fattar inte jag har rasat flera kg på bara några veckor .... Kroppen borde väl hänga med ??? Eller jag måste väl med förstå att jag måste hänga med?
Tänkte köra och träna efter jobb i morgon om jag kommer i väg har ju inte riktigt vågat träna nu när jag haft problem med gallsten. Jag hoppas de kan hjälpa en med de så man slipper den smärtan för de inte kul när de kommer och bråkar med en !
Men Men !, Men annars mår jag faktiskt väldigt bra förutom de har en super snäll människa som får en att le och skratta och känna en lycklig.... :) Har köpt mina första julklappar igår :)!
Vad har ni önskat er ? Jag vill ha lite tips på man kan köpa! /S

Kommentera inlägget här :