Humm... okej!

publicerat i Allmänt;
Nä men okej säger jag !
Vist svin glad fixa ju skolan idag är ju klar nu!
Konstigt kan jag lugnt säga!
Men fy idag är en dag jag kvävs i min egna kropp!
Magen varit skit gjort ont och bråkat med mig!
En dag jag inte klarar av att se mig själv i speglen en dag jag bara undrar hur fan ser jag ut? Bröst som ser hemska ut! Hela jag ser ut som en vandrande blåmärke! Finns ju inte ett ända ställe på benen de inte finns ett blåmärke på ! Fan de gör ju så jävla ont ju! Borde vara på toppen humör och hur lycklig som helst idag för nu är all stress med skolan över! Men hur ska jag kunna vara de när min jävla in sida säger något annat mitt hjärta gör sjukt ont! Hur ska jag förklara vad de är som gör ont! Just nu så orkar jag inte med massa lyckliga människor som har massa kärlek och är så lycklig för de fan inte jag! De gör bara så jävla ont i mig! Den ja tycker om fattar inte de inte fan ser personen de heller! SKIT jävla skit säger jag ! Ingen glädje i mitt hjärta just nu! Men men Ha en toppen kväll alla /S

Kommentera inlägget här :