Just de!!

publicerat i Allmänt;
Blir så trött på folk ibland! När jag var stor tycket folk ja skulle gå ner lite. Nu när jag gått ner 36kg och vill gå ner 15kg till säger folk STOP med stora bokstäver och inte att jag ska gå ner mer! Men jag måste väl få gå ner de kg och väga nått som jag vill trivas i min kropp ! Det är väl jag som ska trivas i min kropp och inte DU som ska trivas med min kropp? Man ska ju må bra och man ska trivas med sig själv det tycker jag är sjukt viktigt. För så trivdes jag inte i min kropp men äntligen börjar jag trivas i min kropp! Med träning så kommer den bli super bra! Då kommer jag känna mig fin! Men är de avundsjuka att jag gått ner? Vad är folk rädda för när det säger så? Att jag ska ta nått de har eller ? Eller man ska bli snyggare en dem? Vet du ? Vill Veta hur man ska bemöta folk med dessa åsikter? De väl jag som ska trivas inte dem? De rätt jobbigt när de säger nu får du inte gå ner mer?! Varför skulle jag inte få det? Jag har ju fortfarande en över vikt ju! Hummm förvirrad Sofi... /S

Kommentera inlägget här :