2012-09-05

publicerat i Allmänt;
Kan säga de varit lite mycket nu lite egen tid har jag inte riktigt hunnit med. Men men inte så jävla lätt att hinna med allt. Känner mig kluven hur jag ska hinna med två intensiva månader där jag känner hur orken inte alltid finns där. Hur man bara skulle vilja säga nej till att inte jobba som en dåre alltid och inte ha sjukt mycket i skolan men men de snart slut får tänka på det så. Jag hoppas på jag har förstående vänner att jag inte kanske hinner eller orkar vara på alla ställen på en och samma gång. Även ja måste kanske få andas ut och bara få leva! Och de säger jag inte att jag inte gör gärna med mina vänner men ibland hade de varit skönt om de någon gång kunde ta sig till en så man kan få fixa här hemma med. Inte de lättaste men men jag ska försöka va där. Men Jag skulle behöva fixa här hemma men så jävla tråkigt att göra det själv, Någon frivillig att hjälpa en hade jag inte tackat nä till. Plus jag måste ta tag i lägenhets kollandet igen humm jag behöver fler timmar kan jag säga mina timmar räcker inte till dessa två veckor som kommer Hummm, ja de får väl bara gå på nått jävla sätt även om jag inte vet hur än! Slänger in lite bilder här med en gång med som ni kan få se hur man ser ut nu mera.
 
Ser kanske sliten ut på visa bilder men så är det med jag är det!











Sen igår när jag jobba så såg jag denna fina himmelen så jag va tvungen att ta bilder på den avgör själv va du tycker om den.



JA jag har väl inte så mycket mer att skriva om just nu, /S

Kommentera inlägget här :