Funderingar...

publicerat i
Ibland måste ja fundera på vad jag verkligen vill med livet visa saker är väl inte som jag velat visa saker blivit bättre visa sämre saker ja saknar så de gör ont i mig...Finns saker som behövs funderas på hur de ska gå... vis smärta av att våga hitta någon känns svårt... Casper körde mig i botten... Vem vill ha en som har schackbräda på magen? Vem förstår varför jag valt denna vägen. En väg alla har svårt att acceptera ja valt...Hur säger man detta till en kille man gjort detta?? Vilka åsikter har folk?? De verkligen jobbigt höra vad folk tycker om en de kan säga så elaka saker så man blir ledsen... Men finns de en kille som kan förstå och vill ha en?? De tvekar jag allt på... Eller hur är det?? Vad tror du eller va tycker du? Vad har du för åsikter om detta?? /S

Kommentera inlägget här :