2013-02-09

publicerat i
Tankar... Igår va en dag på kväll ja skulle kunna börjar gråta när som helst. Inser att de en v till begravningen där jag ska göra kista dekerationen till farmors begravning. Livet rullar på... Varit mycket jobb... Saknar min andra hälft sjukt mycket egen tid för oss båda JA tack... Vill livet ska flytta på nu... Är så les på de ska va nått hela tiden... En sak i säker är jag har hittat kärleken i mitt liv... Ja mår väl ok... Ska bara hitta lugnet i mig själv igen och inte känna mig stressad inom bords... Ja döljer min stress med att jobba mer och mer. I veckan ska ja vara ledig 5 dagar och de ska ja tillbringa i Skåne hos mina föräldrar och min finaste ska med vara där nere med mig för vi ska för starta min 25 års dag och att pappa fyller 57 år. De ska bli mysigt och väldigt trevligt... De lite som händer just nu... Så de därför de blev ett litet blogg inlägg vad som rör sig i mitt liv just nu.../ S

Kommentera inlägget här :