less på ha ont..

publicerat i
mitt hjärta gör ont tårarna rinner från min kind när jag skriver detta. en trött sofi med massa smärta är less på ha ont se folk inte förstå hur man mår att ja inte orkar längre vara glad denna smärta tar kål på mig mitt humör börjar försvinna... mitt tålamod är noll. att ställa in sig för en op till de tar på mina krafter folk förstår nog inte min oro över att behövas bli op igen i magen ett nytt är att leva med ... ett nytt ingrep att försöka gå igenom... att va patient är Skit inget vet inte ge någon tröst till någon inte veta något själv va stark hela tiden in för alla inte visa jag har ont... mitt hjärta gör så sjukt ont ja vill gråta skrika slipa denna smärta slippa detta Skit en Jävla månad utan ett nytt problem... ha någon som förstår mig att ja inte orkar hålla ihop längre att ja inte orkar vara trevlig att ja bara vill ligga ner och gråta vem förstår hur de känns för mig... ja ska va glad trycka i en massa smärtstillande som inte hjälper man blir trött av fy säger jag så här vill ja inte ha de längre... vem av er alla kan förstå min smärta min oro till varför ja inte orkar... bli ni med op 2 gånger väntar på er 3 på mindre en ett år är inte ok... min hjärna hänger inte med. ni förstår inte hur ledsen man blir var gång de inte är som man vill när man söker vård.... blä fy vill gråta ta nått gammalt över mig och gömma mig... en s som inte mår bra en ilska folk inte förstår hur de känns för..../ s

Kommentera inlägget här :