Hur får man en dag att gå ihop...

publicerat i Allmänt;
Jag har börjat med en ny metod hör hemma för att försöka tänka positivt och jobba med att kämpa emot när de känns tungt i stället för lägga mig och gråta tänker jag va bra tänk så många kvinnor jag kan hjälpa i forskningen så man kan få rätt hjälp och rätt start på en gång. Men jag ska erkänna med en gång jag tycker inte alltid de så himla kul eller lätt att tänka så men på nått sätt vill jag tänka positivt för jag vill verkligen inte i någon ska få behöva mista ett barn... 
Att de bara ser över rutiner vet ni hur skönt de är att höra att de gör de?
Eller att de forskar inom de som hände mig...
Att de finns bara i Jönköping 12% av befolkningen som har detta anlag i kroppen som löper jätte stor risk för blodproppar...
Att de går att hjälpa till med medicin om man vill ha barn då ska ni veta med att du ska ta en spruta varje dag med blod förtunnande för att hindra detta.
Många undrar om man inte kunde ha sätt min blodpropp tidigare.
Svar nä... Jag fick en micropropp (något som betyder den är väldigt liten) och sätter den sig fel så som denna gjorde jag fick ser man inte de för en man odubserar moderkakan.


Jag ska säga er en sak... Lika mycket jag vill ha ett nytt barn så är jag lika rädd. Smärtan av att mista något jag va så nära att få som är folks dröm gör sjukt ont.


/S 

Kommentera inlägget här :