Mardrömmar...

publicerat i Allmänt;
Varför drömmer man mardrömmar?
Och varför vaknar man upp av de i panik?
De undrar jag verkligen nu drömt 4 olika drömmar i 3 veckors tid vaknar alltid upp vid samma panik och kan inte somna om...
Jag får panik....
Vill inte drömma dem men de ju hopplöst....
Kan inte ens vila för de jagar mig.....
Humm känns hopplöst.

Inte nog med de 1 april...
Så är de 22 årsen min älskade farfar somna, idag ska vi tända ljus för honom och våran älskade ängel.

Hur känns livet nu snart två månader sen min flicka somna in?..
Jo jag mår rätt bra , har inte samma ångest och paniken kommer inte lika ofta nu men smärtan finns...
Undrar om den lättar eller alltid ska va så...
Livet är som en bergodalbana de går upp och så går de jävligt ner...
Humm ibland är man rädd ibland är man positiv ibland är man ledsen....

Sitter i soffan njuter av en lyx kaffe och tränar på va mig själv inte nervös eller rädd.....

/S 

Kommentera inlägget här :