Mys helg...

publicerat i Allmänt;
För första gången har jag känt mig så glad lycklig som jag varit denna helg...
Njutit och haft de riktigt bra med vänner och sambon...
Vi va och spela badminton i fredags skoj som tusan... Sedan blev de ut gång med vänner där de blev väldigt många Goa skratt jag gilla de starkt...
Igår va de hemma mys dag underbart anser jag...
Idag va de utflyktens dag...
Vi började vår utflykt att åka till kyrkogården och tände ljus för Tea...
Sen hamna vi på mitt nya favorit ställe som heter ditt skafferi ur mysigt. De finns både på instagram och har en hemsida att beställa deras saker ifrån...
Sen hamna vi på ett mycket omtalat ställe i Habo där vi åt brunch som heter lust fyllt även de har hemsida och finns på instagram.
Där åt vi nybakat i lantlig miljö så underbart och mysigt kan säga jag njöt riktigt.
Där efter körde vi bara runder och njöt av vår vädret...
Alltså en toppen helg för denna kvinnan idag...
Snart blir de att starta grillen och fortsätta denna helg...
Kan säga jag börjar se fram emot att börja jobba lite igen... 

/S 

Kommentera inlägget här :