Någon som förstår fullt ut..

publicerat i Allmänt;
Skulle träffat en person för några månader som helt plötsligt inte blev av men idag tog jag tag i de och hörde av mig och förklarade varför de hade dröjt... Då berätta denna kvinna hon varit med om exakt samma sak som ja och min sambo.
Kan säga de va en sån lättnad höra att de va någon som känt exakt som jag gör mått som jag gjort varit ledsen och tyckte de är skit att man inte fick den "belöningen" som alla andra fick som går igenom en graviditet när man gick i från förlossningen hade man inte de barn med sig man burit alla ville se i stället hade man en tomhet en sorg och en kamp att må bra igen... Höra att de finns någon mer en jag som jag med denna smärta.... Hittat en som kan ge tips andra inte riktigt når fullt ut i och de inte folk inte försöker men de är ändå inte riktigt samma sak....
 En letad jag känner jag efter detta samtal....
/S 

Kommentera inlägget här :