SAN vänskap.....

publicerat i Allmänt;
De får säga vad de vill... Men vänskap drevet visa i mitt liv... De som väntar tills jag är mogen redo för berätta min historia och bara lyssnar utan att ställa frågor. Ni pratar från hjärtat lyssnar med hjärtat ni får mig berörd på ett bra sätt ni får mig att vilja kämpa vidare bli stark och mer lycklig en någonsin i mitt liv...
Du vet vem du är du vet att jag menar de jag säger och gör för dig. 
Jag kan kännas svag och ointresserad av dig men i stället berör du mig.
Jag har inte ork att finnas för alla inte ork att hjälpa alla justnu de dagar jag orkar då lägger jag hundra procent på dig all min energi på få dig glad och något bra....

Jag har mina svakor låt mig få ha dem då kan jag sen hjälpa dig när jag är på topp igen...

Vänskap för mig är utan måste utan att måste få vika ut sitt liv hela tiden att bara få va bara få njuta med de man tycker om...

Ett liv kan försvinna fort en vän kan försvinna fortare...

Va rädd om de du har sluta jaga nått du inte har låt de få komma själv av sig...

Min bästa vän är han jag lever med de han jag säger allt till inga hemligheter han vet allt om mig....
Och så kommer de vara ingen kan ta bort de från mig att han är de bästa i mitt liv den som får mig att kämpa lite extra...
Vi kämpar tillsammans och inte emot varandra....
Vi kan kännas olika men tillsammans är vi lika vi gör varandra hela och glada... 
Vill jag ha en skit dag låt mig ha de vill jag ha en bra dag då har jag de....
Jag är som jag är liksom och så kommer de vara envis kämpar och lycklig....

/S 

Kommentera inlägget här :