Inte rättvist....

publicerat i Allmänt;
Nu har de snart gått 2 v sedan min flicka somna in inne i min mage. En smärta som gör så sjukt ont... Något ingen kan förstå om man inte varit med om det själv.
Ena dagen förbereder du dig till att bli mamma första gången, bara några dagar senare är din dotter född och du planerar begravningen.
Just nu skiter jag i vad folk tycker om mig för ingen av er förstår vad jag går igenom i smärta och känslor.
För att hedra våran dotter har jag och min sambo förlovat oss den dag hon kom till oss vi har även hennes lilla hand och fot på vårat skin....
För älskade jag februari men nu avskyr jag den....
Om en v fyller jag 26 men till vilken nytta? 
Önskar mig inget vill inte ens bli firad....
Smärtan av tomheten gör så man vill fly och orkar inte känna efter...
Mitt mamma hjärta skriker av tomhet....
Vill ha en dag utan att gråta utan att må skit....
Något som gör mig arg just nu folk som gråter för små saker, folk som vill smaska sig i ens elende, ärligt talat ingen av er vill må så här att inte vilja möta verkligheten alla idiot frågor och folk som inte förstår man inte vet ett skit om hur man mår....
Fy nä jag är rätt trött på folk just nu som inte förstår man inte är människa just nu.... /S 

Kommentera inlägget här :