Fredag...

publicerat i Allmänt;
Efter en riktig skit dag igår med tårar hela dagen och ångest för att förlora ett barn till fick ja ett akut ultraljud idag. Då allt såg bra ut och plutten växte som den ska. Nästa ultraljud är om fjorton dagar. 

Igår var sista akupunkturen nått som märkts. Lite idag mått illa rätt mycket. 
Men tur man har sina piller så man kan lindra de lite.

Sprutorna börjar gå bra att ta med. Inte lika jobbigt och gör inte lika ont längre.



Vi är hus vakt nu denna helgen så njuter av att vara hus ägare typ... 
Ligger just nu i uterummet och njuter av livet hade ärligt talat varit rätt gött att ha ett hus speciellt när vibara bor i en 2a och jag vill ha ett pysel rum... Och så man kan tvättanärman vill och få plats med folk om man bjuder hem folk.



 Vi har även kollat in ny säng som jag börjar känna är ett behov för min rygg och efter 2år i en 1,20 säng är de med lite trångt. Men de svårt de där att hitta en säng. Som båda gillar. Men de ska nog gå detta med att hitta en säng.

Annars denna helg ska jag försöka njuta av min graviditet och inte oroa mig hela tiden... 

Men de är svårt ska jag säga mycket svårt.




/ S 

Kommentera inlägget här :