Fredag...

publicerat i Allmänt;
Tankar... 
Denna gång ska inget köpas har de mesta efter Tea, typ bara visa små saker och barn vagn och bilbarnstol och allt de får anhöriga vänner köpa till oss när man väl fött och ligger på bb... Blir begagnad vagn vill inte ha stressen att allt ska beställas långt innan så då kan man leta upp en och köpa en då. Sen vill jag inte någon köper en ända sak från vi väl fått barn... Lärde mig mycket att mista Tea. Nu har ja kommit hem från sjukhuset efter lite bråkande med en sur tant fick jag min akupunktur för illamående idag av en helt underbar kvinna. Tacka gudar för folk vill hjälpa mig få ett bra resultat denna gång. Nu blir de soffhäng då jag känner mig sjukttrött och lite illamående då är de lika bra att vila och ta de lugnt all stress ger mig bara mer illamående. 

Funderar lite på inmänga känner skillnad på sina graviditet? Om de fått flera barn...
Ni får gärna höra av er och dela reserfarenheter alltid kul att höra om.

/S 

Kommentera inlägget här :