Söndag....

publicerat i Allmänt;
Så skönt igår var de en riktigt slapa njuta dag...
Tände ljus för min prinssesa. Vi gäck en härlig promenad ute i vår vädret så himla gött och härligt. Sen på kvällen blev de tvätta in för vår semester resa. Och kolla på mellon vi båda va nöjda de blev Sanna som vann. Vi båda har ju flöt henne sen hon inte va känd och hur liten som helst minns när jag själv var två siktar hög och va och kolla på henne....

Helt ärligt hade vi en rätt bra dag igår.
Jag älskar inte göra nått dagar med min sambo, han får en hel när man är nere så gör han en glad.

Jo jag gjorde ju tre tack brev till de tre barnmorskor som tog hand om oss när vi fick vår ängla prinssesa, ville ju ge dem nått men kunde inte komma på vad så kom gubben på du gör ju armband så gör varsitt åt dem så de gjorde jag. Så de ska vi åka och lämna imorgon åt dem....

Idag blir de kolla så allt in för resan är packat så jag inte glömt nått.

/S

Kommentera inlägget här :