Tisdag!

publicerat i Allmänt;
Tisdag det innebär att jag är hundvakt, och kl ringer kl 6.30.

Igår började de trilla in lite av de jag beställt hem, 
Min vagn apa kom igår och självklart skänkte jag pengar till ett bra ända mål denna gången va de spädbaensfonden 

Vill man själv beställa något där ifrån söker man på videung på FB och pengarna går ju till ett bra ända mål.

Sen min andra beställning va två nyckelringar som är ett barn ängel med Teas namn på, även där la jag på lite extra för stödja pengar till något bra, så barn Cancerfonden fick sig ett bidrag med.

Dessa beställde jag från lillasdesign från instagram.

Jag känner att de känns skönt att få hjälpa andra barn finns inget värre att se barn fara illa. De gör ont i mitt mamma hjärta de skriker av att bara veta om att barn inte får vara friska.

Barn ska få vara barn och må bra.


Nu i några dagar har jag mått lite bättre, börjar se mer och mer fram åt för att bli mamma. Jag längtar så efter denna plutten som växer i min mage. Ju mer som jag handlar och känner bebisen ju mer längtar jag efter den, fast rädslan ligger där svagt hela tiden. 
Igår ringde jag barnmorskan och frågade om jag fick komma och lyssna på bebisen och självklart sa hon och de bara du får komma när du vill du behöver inte ringa oss för komma lyssna på den då de tar Max 5min för kolla de.

Igår var vi även på amningskurs på sjukhuset, denna gången har jag andra tankar om de, men en sak vet jag . Att inte lyssna på vad alla andra vill. Samma visa denna gång som föra gången folks åsikter på vad man ska och inte ska, nu försöker jag lyssna på mitt egna hjärta vill jag köpa något gör jag de, vill jag min bebis ska ha. 

Folk behöver inte gilla de, jag gillar inte allt de köper i heller, vi alla har våra smaker. 

Mina tankar mina åsikter.

/S 

Kommentera inlägget här :