Torsdag .....

publicerat i Allmänt;
Har blivit lite shopping denna veckan, hitta jätte fina hem inredning saker på netto som gjort hemmet höstigt och fint...

Så himla nöjd med detta.
Att den butiken kunde ha lite fint som kunde pryda vårt hem.

Igår hade jag Sanna här på tjej kväll, vi åt kex och ost super mysigt. Så kul att träffa henne. Hon hade paket med sig till mig.
Och fick detta 

Idag har de varit en riktigt tuff dag helt hopplöst att kämpa emot tårarna idag de har bara sprutat idag, vi va kolla på plutten och den mår prima. Så för göra mig lite glad beställde jag hem lite saker till plutten och en klänning till mig. Idag kom en av Mats julklappar med. Sen nu i kväll åt vi lite go mat och njöt tillsammans av att vara tillsammans , sedan blev de måla om naglarna 

Så blev resultatet, :)

Snart börjar sista avsnittet av hela Sverige bakar ska bli spännande att se de i kväll.
Sen ska jag lägga mig då jag oftast har dåliga dagar sover jag dåligt på nätterna och ligger vaken massa och känner saknaden efter Tea och oron att något ska hända vår nya bebis något. Men vi va hos en av mina favorit läkare idag jätte skönt då hon är så lugnande och kunde få mig må bättre. 
Hon visa att bebisen mådde jätte bra.

Nu ska jag kolla vidare på tv. 
/S 

Kommentera inlägget här :