Tummen upp

publicerat i Allmänt;
Hos mödravården gick de bra idag. 
Pluttens hjärta slog fint idag 150va hjärtslagen på.
Magen var 25cm
Livmodern ligger där den ska ligga.
Mina blodprov va bra (dock svår stucken pog av jag legat inne mer en vanligt)
Lite lågt blodtryck men vad gör de så länge min bebis mår bra.
Så de bra. Har varje vecka kontroll där nu och får komma när jag vill om jag är orolig.
Mycket tryckt och skönt.

Idag  kom ytterligare några av mina paket jag beställt 
Två mössor till kom till plutten.

Så himla fina. Jag älskar de här med att få paket.

Vi va en snabbis på Ikea idag och köpte en hylla som ska sättas upp här hemma. Vi köpte även en sak till skötbordet så man kan ha lite förvaring på sidorna mycket nöjd med dem

Jag kommer lägga upp när skötbordet är på plats.:)
Hyllan kommer med upp med tiden.

Jag börjar vänja mig lite mer och mer att de verkligen kommer en bebis denna gången något som kommer bli super mysigt.

/S 

Kommentera inlägget här :