Tystnad...

publicerat i Allmänt;
Varit lite tystnad här i helgen jag har behövt tänka va lite för mig själv.

Jag har haft lite värkar och de är rätt jobbigt.
Nu har nedräkningen på börjats 1 för bebisen ska komma som jag längtar så efter men 2  för att ta sista sprutan på ett tag har 100 dagar kvar av graviditeten men sen efter bebisen ska jag hålla på dem i 14dagar extra jag är rätt sönder stucken tårarna rinner var gång jag ska ta den men sen tänker jag den räddar livet på både mig och bebisen. Och de är något av de viktigaste som finns inga fler blodproppar inte hos mig och absolut inte på min bebis heller. Den och min sambo är allt för mig.

Jag saknar jobba jag saknar att vara viktig för någon. Jag går hemma och inte har något att göra mer en skydda min bebis från allt som kan hända. 

Jag längtar så efter min bebis ....
Längtar få pussa den hålla den och kunna tala om för den hur mycket jag älskar den <3

/S 


Kommentera inlägget här :