V 25

publicerat i Allmänt;
God morgon, vet ni vad jag fick komma hem igår. Så himla skönt.

Även om jag fick komma hem är de lite att stå i och fixa.
Jag får inte roar mig för mycket, måste åka in om jag får värkar igen.

Men så fick vi en uppgift, de är att vi ska ha en förlossningsväska packad hela tiden. 
Så nu blir de att fixa till den.
Jag har hittat en väska som inte va dyr som blir perfekt med saker till oss alla 3,
 

En sådan blir de.
Humm men den stora frågan vad ska vi ha med oss???
Blir att fundera och fixa detta.

Egentligen har inte jag tid att ligga stilla jag har saker att fixa och inte alls sugen på bara ta de lugnt längre, frågan är hur länge jag ska ta de lugnt.... Humm.

Jag börjar inse att fyra dagar på sjukhuset får man att tänka på saker man inte tänka på tex att jag inte har kläder som passar längre jag har fått en jätte mage och enorma bröst, hur ska man kunna köpa kläder om man inte får upp och gå?..

Jag måste ju testa de. Vilket problem haha.

Som tur har jag alla bebis kläder inköpta och nallen som ska ges finns med. Så de är ju lätt att packa ner de sakerna, och en bebis filt är beställd från spädbaensfonden som med ska ner.
Men allt ska bara tvättas. Nu önska jag att vi hade egen tvättmaskin.

Frågan är om jag kan lura till mig att få tvätta för min sambo inte ett lätt projekt men blir att fundera....

Tipsa gärna på saker du hade i din väska lite saker vet jag vi ska ha med oss.

/S


Kommentera inlägget här :