Nu så...

publicerat i Allmänt;
I fredags var vi på ultraljud allt såg jätte bra ut men några bra bilder fick vi inte då denna bebis redan har sin starka vilja och visar att den som bestämmer. 

Idag var det vanliga mödravården och vi tog prover och allt såg bra ut. Sen så skulle vi kolla om vi kunde höra hjärtat de gjorde vi men det var en livlig bebis där inne.

Det klart de väckte känslor att lyssna så för de va ju så vi upptäckte Tea var död. Så de bet till i hjärtat.

Igår kom bebis kläder jag hade beställt så jag blev väldigt nöjd ska jag säga.

Idag så hitta jag mer jag hitta till bebisen så himla fina saker jag vill ha till vilket pris som helst


Vist är de helt underbart??

Gjorde en bild på magen föra två veckor sedan på magen nu och när jag hade Tea där inne syns att magen växt mycket 


Idag hos mödravården prata vi om att jag ska träffa en för prata om förlossningen och så prata vi om vi ska fortsätta som vi har bestämt om ha täta kontroller. De känns skönt ska jag säga. Även om huvudet bråkar på en ibland.

/S 


Kommentera inlägget här :