Regn...

publicerat i Allmänt;
För en gång skull är jag riktigt glad över att de regnar, för de innebär att de kommer komma mer svamp att kunna ut och plocka och det gillar jag verkligen.

När man bodde i Skåne älskade (men gör fortfarande) att gå vid stranden och bara njuta.

Men nu mera kan jag verkligen njuta av att gå i skogen.
De minst lika avslappnande måste jag säga.

Igår var det en riktigt tidig morgon för min och sambon, vi skulle nämligen stå på loppis och sälja av oss saker som vi inte behöver och ville ha mer. Så kl ringde kl 6 här hemma vi skulle vara på plats kl 7 så det var bara att stiga upp och åka ditt.
Men oj så stressigt de var i vissa stunder men vi blev av med riktigt mycket så vi blev nöjda.
Det känns så himla skönt att verkligen sälja av saker man inte behöver eller vill ha och inte slänga det utan ge någon annan familj möjligheten av att kunna njuta av det.

Så vi är riktigt nöjda med det.

Sen när vi kom hem var jag sjukt trött så somna bums i sängen något som var riktigt härligt att sova lite.

Sen på kvällen va de 25års klas för en vän, då kom man till problemet humm vad ska man ha på sig men efter lite fundering och provning blev de en bra klädsel.


Sen börjar magen växa allt mer för varje vecka och det är jag fruktansvärt glad över, för då jag vänta Tea var jag inte stor och det var igenom det jag fick tankar om min flicka inte växte som hon skulle, och oj vad rätt jag hade då.



I fredags så hitta jag super go pizza deg på Ica maxi på surdeg, så de köptes hem för testas, då jag är en udda människa som gärna testar nya saker till mat så det inte alltid blir det samma man alltid ska äta.
Och en tumme upp gör den riktigt god måste jag säga.




Men nu har vi verkligen kommit till ett av mina största problem, hitta ett par höst/vinter skor som man trivs med och som inte kostar skjortan jag har hittat ett par så blir verkligen och fundera på om de blir dessa som ska köpas hem.




/S 

Kommentera inlägget här :