Tankar som slog mig...

publicerat i Allmänt;
Igår när jag låg och läste bloggar och kollade instagram slog mig tanken. Jag fick aldrig se Teas glädje över att hon ska bli stora syster nu. Att vi ska ge henne ett syskon. Den smärtan känns tung sorglig. Att inte få se den glädjen. Då gör de lite extra ont i hjärtat. Vi väntar ju ändå vårt andra barn. Vi ska ju bli föräldrar igen. Fy de känns tungt.





Igår pratade jag med en tjej som heter Sandra , hon liksom vi har en ängel i himmelen som lämna oss innan vi fick lära känna de.

Igår för första gång va de en människa som förstod min smärta förstod min sorg min saknad. Som inte alls sa de där dumma saker som gör så jävla ont att höra. En människa som förstod när jag sa ibland är man bara jätte ledsen. Att hitta någon som förstår allt man känner helt overkligt ska jag verkligen säga.  Att de finns folk som förstår saknaden sorgen. Att de någon mer en jag som inte kan glömma. 

De känns helt underbart att veta att det finns fler en jag som känner som jag göra.

För det ska jag säga många förstår inte smärtan många förstår inte sorgen. Många anser de bara att glömma. Men glömma är de sista man kan göra man fick ju något underbart man inte fick med sig hem ju.


/S 

Kommentera inlägget här :